Vi kommer aldrig att dö.

Har inte varit särskilt aktiv på instagram på sistone, men här kommer i alla fall lite kul.
På en tisdag i otkober arbetade jag och Olivia på med vårt projekt och belönade oss själva med sushi. 
Så blev det helg och jag och Olivia hade födelsedagsfest hemma hos oss. Finaste på länge.
Så en onsdag innan lovet var jag ledig så jag och Olivia gjorde några ärenden till projektet, fick med mig en schackrutig kjol
från Röda korset och en liten present till Olivia, en vit liten cykel. Passade även på att köpa mig ett par rediga skor från Vagabond. 
På fredagen var jag ledig från skolan igen och firade in det efterlängtade höstlovet med min Jesper i Söderköping.
Det blev lördag och födelsedagsfirande med släkten. Olivia var pepp. 
Fortfarande lördag, jag och Jesper gick en promenad och satte oss på utsiktsberget där jag fick öppna presenter, hoh.
Vi lämnade släkten och firandet vid tio och tog bussen hem till Jon & Simon där vi förfestade inför Pop Orange. så himla bäääst.
På onsdagen gick det i stort sätt noll bussar, trots en massa klubb i stan, bajsigt värre. Jag och Tessi mötte i alla fall upp
Tilda på Världens bar där vi ölade och tjattrade i några timmar, hade det trevligt som attan. 
På torsdagen vaknade vi i ett grått Söderköping. Vi såg Ponyo, bakade bullar och lagade cpgod mat. 
För att senare åka in till stan och se Markus Krunegård på Skandiateatern, magiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0