Kommande saker.

Nu har jag ett par fina saker framför mig, tänkte dela med mig lite av det hela.
På lördag är det höstavslutning för Pop Orange, jag ska dansa tills fötterna värker. 
Den första december åker jag upp till Stockholm med Olivia och Tuss för ett Dramatenbesök på Elverket.
Det blir en heldag i vår kära hufvudstad och avslutar med lite Madame Bovary. 
Den 20:e December fyller äntligen Lovisa myndigt, oj vad vi ska röja.
Om ynka 27 dagar är det jullov och om 34 dagar är det Julafton, hihi.
Den nionde april åker jag och Tuss till Paris med vår Franskagrupp, vi ska bo hos franska värdfamiljer och vandra omkring på en fransk skola. 
I april (om plånboken tillåter) planerar jag även in en Londonresa med ett litet gäng, vi ska hälsa på Pontus och leva loppan. tjohej.
Jag och Jesper planerar också en liten resa till ett vackert Europeiskt land, har funderat lite på Moskva, det vore fint.
 
Se vad jag drömmer. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0