I'm not one to ever pray for mercy.

Den här veckan har jag bara haft sammanlagt sex lektioner. 
Jag är ledig idag, så himla skönt. Egentligen borde jag skriva så pennan glöder på mitt samhällsuppdrag. fast ne
I onsdags tog jag, Olivia och Oscar bussen till Hela Människan och fotade det sista för vårt projekt, så himla spännande.
Ger mig själv en klapp på axeln också, bara för att jag inte halkat efter en endaste gång i skolan den här terminen, Tack gode gud för en mattefri termin. 
Ikväll är jag bjuden till Lovisa på middag, film och övernattning och imorgon ska jag hem till Tilda på temafest. 
Jag ska troligen vara en citron (vi ska klä ut oss till något/någon som börjar på vår första bokstav), bara för att jag har så dålig fantasi. 
 
Ha en fin helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0