Söndag, måndag, tisdag, onsdag

Jag har nog inte varit så stressad över skolarbetet som jag är nu,
35 dagar kvar till sommarlov, ca 2 veckor kvar i skolan om man räknar bort restveckan.
Det som återstår i skolan är: två uppgifter i Engelska, sista uppgiften i svenska, matte NP,
samhällsuppdrag och franskaprojekt. ganska mycket för att bara vara 35 dagar kvar.
I söndags vandrade jag och Jesper omkring i Söderköping hela dagen. Vi åt glass på Smultronstället, gick
långpromenad och köpte brända mandlar på marknaden.
I måndags var det strålande sol och vi spenderade lunchrasten utanför lärka där vi lyssnade och tittade
på kenyanerna som har varit här i några dagar med sitt band, så himla glädjeladdat hoh. glass åt vi också.
Min tisdag var hur fin som helst, minus skolstressen. Efter skolan mötte jag upp Jesper för en liten picknick i
strömsparken där vi åt kolabullar och drack nya Loka jordgubb-lakrits, väldigt god.
Idag har det regnat hela dagen och jag fick godkännt på matteprovet. Efter skolan tog vi tåget hem till Tuss
där vi i timmar spelade in en genus-film till samhällen imorgon, så himla kul. Tuss har gosiga katter dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0