Syrener, Söderköping och parkhäng

Har hittils haft en så himla fin helg.
I torsdags var jag hemma hela dagen, läste diverse historietexter och åt Tom&Jerry kex i solen. I fredags tog
jag på mig en två år gammal sommarklänning och det slog mig att jag såg väldigt kinesisk ut. heh.
Samma dag hade nästan alla syrener slagit ut i Svärtinge, luktade hur gott som helst. Senare på eftermiddagen
åkte jag och Jesper hem till honom i Söderköping där vi åt pizza, badade i ett kallt Klarsjön och kollade på Howl. fint.
Idag åkte jag hem tidigt och åkte till Norrköping för att kolla lite kläder på NKPG-style. Fyndade manchesterbyxor
för två tjugor och hängde i Strömsparken med fint folk tills klockan slagit sex.
Alldeles strax ska vi äta grillat och sedan blir det Eurovision hos Lovisa hih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0