Painted like an unknown saint.

Igår såg jag ut sådär, as megacool. Den andra bilden är från idag, tygerna vi köpte.
Olivia idag när vi väntade på mormor i hennes lägenhet och en trevlig bild från i lördags via Jespers instagram.
Idag skrev jag Nationellt prov i Matte B, mitt allra sista prov inom matematik, hejdå.
Så himla skönt. Ber till gud, jesus, allah och fan hans moster att jag får ett G på provet.
För övrigt har jag strosat omkring i kattröja hela dagen och varit i Söderköping och handlat tyg med mormor.
Jag ska nämligen sy en småprickig klänning, som helst ska vara klar redan på lördag.
Ni får se den när den är klar (om den blir fin dvs..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är medveten om att du ser ganska sjuk ut på dina bilder?

2012-05-28 @ 19:09:07
Postat av: carolina

haha, sjuk ut?

Så har du kommenterat ett inlägg med en oseriös bild på mig där du knappt ser mitt ansikte. stick

2012-05-29 @ 09:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0