Det där med TV serier..

Eftersom jag på sistone har tittat alldeles för mycket på tv tänker jag
härma Hanna och skriva lite om vad jag faktiskt tittar på.
The Nanny. Skäms lite över hur mycket jag faktiskt gillar sitcom, framför allt The Nanny.
Varje morgon i snart 5 år har jag ägnat en timme åt denna underbara serie.
Det måste ju vara något speciellt med det om jag kollat på säsongerna fem gånger om.
Friends. Något jag börjat titta på nu, för att serien visas av en händelse varje dag
när jag kommer hem från skolan och jag har absolut ingenting att göra. Inte det bästa, men bra heh.
The big bang theory. Åh, så himla brabrabra! låter så förbannat barnsligt men det här
får mig verkligen att skratta. Jag säger bara Sheldon Cooper, och ni måste kolla!
Misfits. Min drog under höstlovet, så otroligt jävla bra! också en av få serier
som faktiskt får mig att skratta. Robert Sheehan som Nathan Young gör
hela serien. Prisa Misfits!
Revenge. Den nya serien på tv3, jag är frälst. Så himla spännande.
En aning skruvat men fy så bra.
Desperate Housewives. Alltså fy satan, kanal 5 klockan nio, det slutar aldrig!
Har följt serien sedan starten år 2004 (10 år gammal:P, heh). Började dock
spåra redan efter fjärde säsongen och nu väntar man bara på avslutet.
Grey's Anatomy. Världens bästa serie. Helvete vad bra det är, kan inte sluta.
Äldre avsnitt varje eftermiddag klockan fem och nu absolut sista säsongen
klockan nio på onsdagar. så himla spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0