Join my tears, allay my fears. Sent to me from heaven, Sally Cinnamon you are my world.

Igår sov Jesper med mig i lägenheten, han var full och peppad för student och jag
var glad av sällskap. Kvart i sju vaknade jag och gick till skolan för min allra sista svenska B lektion.
Resten av dagen innefattade en himlans mycket spring i stan, ett skoköp & en morotskaka på EH.
I onsdags köpte vi ett partytält till Hultsfred, bara en vecka kvar nu. aah
Bilder från igår eftermiddag när jag var helt ensam i lägenheten, tillsammans med Murakami, Nektariner och Äppelbåtar.
Fyndade tre Strindbergs på Myrorna tidigare idag, 45kr för allihop! Och så en lunch på Kuriosa, smarrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0