Stenrosor.

Här kommer en liten uppdatering ur mitt instagram. 
Spolar tillbaka en vecka till vår lilla lägenhetsvecka, med öl, vin och väldans mycket tortellinilagande. 
Och så bar det iväg till Hultsfredsfestivalen, dog lite. Dels av all packning, mest av hela konceptet. åh <3
Igår hängde jag i Kärleksparken med Lovisa & Jesper hela eftermiddagen, vi åt kinderchoklad och pratade sommar. 
När klockan slagit 21.30 åkte vi upp till Utsiktsberget där vi åt jordgubbar och myste med Therese och Emmy.
Imorse åt jag jordgubbar i yoghurt till frukost, bästa någonsin. 
Nu ska jag till Skärgården, ut till Getterö för Midsommarfirande med släkten. Glad Midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0