Midsommarafton.

Det har blivit en hel del släktträffar sedan jag kom hem från Hultsfredsfestivalen. 
Samma dag hade vi 40 årskalas hemma i Svärtinge, och i torsdags åkte vi ut till Getterö som varje Midsommar. 
Solen började försvinna när vi kommit fram vid åttatiden på kvällen. 
Här är Bagheera, voff.
Det kändes faktiskt mest som att den här midsommarhelgen bara bestod av mat, mat, mat. 
Min och Olivias sovplats. Mysigt.
På Midsommarafton åkte vi ut med båten till Emtö, jag var nöjd och pepp.
Det var Olivia också.
Stället vi firade på var fullt av hundar. Här har vi lilla Lady. 
och Gonzo, som ser lite ut som en varulv tycker jag. 
När de rest stången var det dags för dans.
Stötte på en liten kille som hette Valentino. Han hade ätit jordgubbar som ni kanske ser.
När det hade blivit eftermiddag tog vi vårt pick och pack och åkte hemmåt där de väntades mat.
På lördagen var vi alla uppe med tuppen. Vi firade Milton dagen till ära som fyllde fyra. 
Frammåt kvällen åkte cigarrerna fram. 
Så hängde vi alla i Jans bambubar, där spelade Janne Rasmuss dragspel fram till midnatt och där dracks det cider och vin i mängder. 
Sammanfattat hade vi en fin traditionell midsommar, hoppas ni hade det lika fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0