Födelsedagsfirande.

Helt otroligt, imorgon åker jag till Kroatien. 
Klockan är ställd på 03:30 inatt, inte mycket sömn här inte!
Men det hindrade inte mig ifrån att fira Tilda som fyller 18 om några dagar. 
När klockan slagit sex åkte vi hem till Lovisa där Olivia bakade en himla god morotskaka. 
och Lovisa lagade en utsökt aprikoskyckling med ris.
Det skulle vara fint tills födelsedagsbarnet skulle komma.
Vi hittade inga ballonger och bestämde oss för att göra vimplar av finservetter, blev faktiskt jättebra!
och så dök hon upp, snygg och så i ny frisyr. 
Jag gjorde kålsallad med äppelcidervinäger. mums.
Här är Tilda med presenten jag gav henne, foxeyy
När det började mörkna och de andra började smida planer inför helgen begav jag mig hemåt med gråten i halsen.
Vi kommer förstås inte ses på tio dagar, det är faktiskt ganska länge. wäwä
 

Kommentarer
Postat av: Rana

vilken fantastiskt bra idé med morotskaka, detta måste jag försöka mig på.

2012-06-29 @ 13:04:50
URL: http://ranaeizad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0