Dans i regn och rusk.

Trots regn och rusk har den här helgen passerat utan några som helst bekymmer.

I fredags hade jag och Tuss vår sista redovisning i Franska 4, kammade hem högsta betyget och var glada hela dagen.
Den svartvita bilden är från i fredags när vi körde (med manfa i bakluckan) till konstutställningen. Den andra är
på mig och en söt morot på Ikea, hela lördagen spenderades i Linköping. Jag och Jesper åkte till Ikea, hängde i
Linkan och frös ihjäl i väntan på Billie the vision & the dancers som spelade vid Elsas hus. Himla bra spelning, himla bra kväll.

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

jag älskar din frisyr! (och nu steg även suget på riktigt mörkt hår...)

2012-06-03 @ 23:20:29
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0