Floating in the vacuum with no purpose, not a one

Den första bilden är från idag och den andra är på Lovisa från i helgen.
Min mamma har införskaffat sig ett likadant läppstift som Maria Montazami, säger hon.
U2 - magnificent visas på tv och jag blir glad.
Mamma har lagat pannkakor, jag fick äta dem med både sylt och vaniljglass.
Om allt går som planerat kommer jag inte vara med på avslutningen i sommar.
För då kommer jag befinna mig på Hultsfredsfestivalen.
Nu ska jag äta tunnbröd med brännvinsost, den ser god ut
om 2 veckor sitter jag på bussen till Romme med ett härligt gäng
om 4 veckor tar jag sportlov, det ska bli himla skönt.

Kommentarer
Postat av: Julia

fin blogg!!

2012-01-19 @ 23:03:18
URL: http://svanqvistjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0