femton minuter över sju

femton minuter över sju, här sitter jag i min ensamhet.
stressig dag fylld av matematik, middag och bussåkande.
För att sammanfatta vad jag gjort under mitt lov:
Sett Donnie Darko för allra första gången, har redan sett den två gånger igen så otroligt bra.
Blivit bjuden på väldigt god mat.
Läst en bok på engelska om jordgubbsplockare från Europa.
Skrivit essä om fascismens återkomst i Italien.
Lyssnat på The Cure.
Dansat till Urban Cone.
Druckit vin på terasser.
Nyttjat vår kära kollektivtrafik.
Andats in våren.
Druckit varm choklad.
Kommit trea i Monopol.
Varit barnvakt åt en söt tös.
Pussat på en kille.
Det var väl det.

Kommentarer
Postat av: josefine

men ska du säga!

2012-02-25 @ 12:51:17
URL: http://twoisbetterthanone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0