Snor en sån där lista från Tuss.

Senaste:

Låt du hörde: Bon Iver - Beach Baby
Film du såg: Senaste film, räknas Twin Peaks? Imorse kollade jag Jesper och Oscar på tre avsnitt. 
Går typ inte att beskriva hur äckligt jävla kär jag är i serien. Otrolig. 
Mat du åt: Jag åt någonting som min farmor lagade nyligen. Det var pasta med en stark kycklingsås, himla gott!
Kram: Jesper. Vi snålar inte direkt på kramar när vi träffas, hih. Kramar är bra, jag mår bra av kramar. 
Puss: Jesper gav mig en hejdåpuss idag vid lunch när han skulle hem till Söderköping.
Känsla: Söndagsångest och allmänt opepp. Nu tänker ni säkert "men, det är ju inte söndag idag?" hoh, min söndag 
var helt enkel för bra och plugget prioriterades inte för än gång skull. Därför slår söndagsångesten till nu, en tisdag.
Bråk: Räknas telefonbråk? Tror aldrig jag har ett positivt samtal med min kära syster.
Så senast var idag om ett slutprov i Internationell ekonomi. 
Resa: Kroatien med mormor i juni. Det var så jävla skönt på alla sätt och vis. Himla bra start på ett sommarlov. 
Spenderade dagarna på stranden med en bra bok, läste två böcker under loppet av en vecka. Har aldrig tid med det annars. 
Glädje: Att jag har världens bästa vänner och att jag är så extremt jul- och nyårspeppad.  
Längtan: Nyårsafton, lätt fett. Ska fira in året hemma hos Tilda, precis som förra året. 
Dröm: Minns aldrig drömmar sådär tydligt som man kan göra ibland nu för tiden. Sover väl djupt och bra antar jag.
Men i fredags när jag precis hade sett ett läskigt avsnitt av twin peaks på natten drömde jag om Bob, fyyy. 
Personen du träffade: Min mamma. Hon har hjälpt mig med att förbereda mig inför provet på torsdag och kikade in 
en kortis för att lägga till någon viktig sak om inflation. 
Person du pratade i telefon med: Olivia. 
Personen du fick sms av: Lovisa om att träffas över en fika imorgon. 
Gången du var utomhus: hah! idag har jag fruktansvärt nog inte varit utomhus på hela dagen.
Så senaste gången var väl igår eftermiddag när jag kom hem från skolan. 
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår var vi hela familjen plus farmor & farfar, det kallar jag familjemiddag!

Kommentarer
Postat av: karn

du är så tokigt fin med ska du veta. och gillar denna lista. kanske lånar den nån gång snart, då jag får tid att skriva.
:*

2012-12-11 @ 22:52:02
URL: http://silencepainter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0