Sista året på Kunskapsgymnasiet.

Bilderna är September förra året.
Nu ska jag gå tillbaka till vardagsrutinerna igen efter ett underbart sommarlov. 
Återigen ska jag sitta på buss 412 och pendla mellan Svärtinge Idrottsplats och Norrtull. 
Jag blir så trött på kollektivtrafiken dessa dagar, så enformigt, tråkigt och stelt. 
Men nu ska jag inte hänga läpp för idag hade jag mina första lektioner, för er som inte vet 
läser jag Historia C, Samhäll C, Internationell ekonomi, Engelska C och Franska 5 den här terminen. 
och jag är så himla glad att jag bara har att göra med fem ämnen, ämnen som jag tycker om dessutom.
Mer bra är att jag är ledig på onsdagar hädanefter och att vi ska till Stockholm med Sam 4 gruppen vecka 36. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0