En lista från Niotillfem.

10 FAVORITER
Färg: Rött, marinblått och svart, ja svart svart svart.
Mat: Jag hamnar i matkoma varje gång jag äter Lovisas Aprikoskyckling eller pasta med skaldjur. 
Band: Svårt ju. Det allra bästa är nog The Cure.
Film: Donnie Darko är så himla bra på alla sätt, Titanic kommer alltid vara bäst. och så tycker jag om 

franska filmer, Xavier Dolan är en riktigt duktig regissör. 

Bok: Modern, Kafka på stranden av Haruki Murakami. Klassiker, Den allvarsamma leken av Hjalmar Söderberg.
Sport: Jag har aldrig varit så mycket för sport, har testat allt mellan fotboll till gymnastik och fastnade inte för något.
Årstid: Våren är allra finast. Men hösten är det inget fel på heller, jag fyller ju år liksom.
Veckodag: Fredag. Då har man hela helgen framför sig.
Glassmak: Päron, blåbär och Carte d'ors Dulce de leche. 
Tid på dygnet: Kvällarna när det är högsommar och det är svalt, man dricker vin och alla är glada. 


9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: Trött, dåsig men ändå ganska glader.
Smak: Pepparrot.
Kläder: En gul- och vitrutig kort kjol som liknar ett förkläde och en vit t-shirt.
Bakgrund: Blåsigt, halvsoligt villaområde.
Nagellack: Nagellack gör bara naglarna gula och ledsna.
Tid: 15 och 52.
Omgivning: Mitt egna lilla rum och en bebissäng.
Irritationsobjekt: Små skrikande barn.

6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina nära vänner: Ja, fast det har inte riktigt varit meningen. eller det brukar det ju inte vara..
Brutit mot lagen: Ja, det har jag väl. 
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Nej... Vad i helvete, det är väl klart man har badat spritt språngande näck. 
Varit med på TV: Jag tror inte det, i sådana fall bara lite i bakgrunden. 
Kysst någon du inte känner: Ja det är väl klart.


3 PERSONER

Du kan berätta allt för: Mamma, Olivia och Lovisa.
Du tycker om: Tuss, Jesper och Tilda

Du inte gillar: Jimmy Åkesson, Anders Breivik och Adolf Hitler.

2 VAL
Kaffe eller te: te, absolut.
Vår eller höst: Vår.

1 ÖNSKAN:
Att mitt sommarlov precis hade börjat.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

KAN JAG FÅ SE DIG I DEN GULRUTIGA KJOLEN NÅGON GÅÅÅNG vavavva, snälla

2012-08-11 @ 16:43:09
URL: http://smutser.blogg.se
Postat av: MICAELA

Sv.

Hejsan!

Vad kul :D Jackan är beige (för 75:-) som jag har, kommer inte riktigt ihåg men jag tror att den gröna var av en annan modell? Väldigt snygg, men inget jag har i ägo.

Kolla Ellos outlet, har du tur så finns den kvar! De brukar ha föregående säsongers kläder otroligt billigt :)

Lycka till, kramkram

2012-08-11 @ 17:57:34
URL: http://www.micaelas.se
Postat av: Tuss

åhåhåh vad glad jag blir, tycker om dig med!

2012-08-12 @ 18:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0