De sista dagarna av sommarlovet.

Åh, försvinn inte härliga sommarlov, inte än. 
Om två dagar börjar jag mitt sista år på Kunskapsgymnasiet, pirrig. 
Igår bestämde vi oss i alla fall för att njuta av de sista dagarna av sommarlovet.
Jag och Jesper åkte till Norrköping där vi mötte upp Lovisa, för att sedan gå på marknaden och köpa brända mandlar.
Men först skulle vi möta upp dessa duvor som skulle göra oss sällskap.
Jesper anade regn och han hade rätt.
Jag köpte remmar med sur äpplesmak.
Det var tjockt med människor, som varje år.
När vi tröttnade på regn och folkmassor åkte vi hem, gjorde tacopaj och tinade kräftor. 
Vi var nämligen ett litet gäng som skulle ha kräftskiva hemma hos mig och Olivia. 
Det blev självklart grisigt, men det är väl så det ska vara när man har kräftskiva.
Filip och Emmy, snygga.
När solen gått ner plockade vi undan, spelade Ooga chakka och dansade till hip hop och annat kul. Åh så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0