Blown out joy from heaven's mercied hole.

Mitt rum är för än gång skull städat och fotograferingsbart(inte för att man ser så mycket mer än en vägg), titt.
Jag är äntligen mörkhårig igen, nu är det även kortkort, precis som jag vill ha det.
Min vecka har varit vad jag skulle vilja kalla den, hektisk. 
Det är nämligen så att min moster och mina två småkusiner Kristoffer och Leonardo 
har kommit hit från Portgual, och småkusiner + Carolina = carolinabarnvakt. 
Så min näst sista sommarlovsvecka har varit allt annat än harmoni & abandon. 
och nu inväntar vi hela tjocka släkten, det kommer bli gott om grillat i kombination med barnaskrik.
 
Hoppas era sista dagar av sommarlovet är er till lags. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0