Vous avez lu l'histoire de Jesse James, comment il vécut, comment il est mort. Ça vous a plus hein, vous en d'mandez encore. Et bien, ecoutez l'histoire de Bonnie & Clyde

I tisdags åkte jag och Olivia hem till mormor&morfar. Vi åt surdegsknäcke och räknade matte.
Olivia & Tilda i onsdags när vi skulle till biblioteket. Det rosaromantiska trädet stötte jag och Jesper på igår. fint
Jag följde med Jesper hem och vi såg på Bonnie & Clyde, så himla bra film och så himla snygga skådespelare.
Alltså Warren Beatty ♥ och så hade jag prickig kjol idagens.
Lyssnar och sjunger till gamle goa Robbie Williams och väntar på att tiden ska gå, ungefär.
Fredagar är lyx för mig, då börjar jag alltid klockan ett med basgruppsfika, hihi.
Thai take away blev min middag dagen till ära, snart går bussen till Norrköping där
jag Therese Olivia och Oscar ska se The lucky one med Zac Efron, bara för att. heh
Min långhelg blir fin (hoppas eran också blir det) imorgon ska vi ställa till med
kalas i svärtingeskogarna och valborg firas med grillpartaj. ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0