J'avoue j'en ai bavé pas vous mon amour

En grådisig, regnig dag blev plötsligt hur fin som helst.
Hämtade mitt paket från Adlibris idag, ser fram emot att lägga vantarna på Förvillelser
av kära Söderberg. Välkomnar även min allra första Murakami-bok till min bokvrå, Kafka på stranden
får det bli, mest för att en fin kille tipsade mig om den. Och Jane Eyre för att min lärares kandidat
tyckte att jag borde läsa den, hon tyckte jag påminde om en nationalromantiker. Antar/hoppas att det var en komplimang.
En annan fin sak är att jag Therese och Olivia fick oss ett MVG på vår samhällsrapport, vi blev så glada att glädjetårarna var på ingång!
Ett vackert pärlhalsband, tyvärr plastpärlor, köpte jag mig också dagen till ära.
Nu ska jag dricka vin och äta dillchips hemma hos Tilda, och imorgon bär det av till Kimstad för festligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0