discern a subtle stream converging in quiet

Här är några bilder från sushikvällen och en glad Adrian utanför skolan.
Nybliven 17-åring. jag känner mig.. liten. blä vilken tråkig ålder.
fast 17 är väl ändå lite magiskt, näms förbannat ofta i låtar, och de ä ju najs:P
Min födelsedag var den bästa hittils tror jag.
Vi var ett gäng flickor som var hembjudna till Zellmann där vi lagade Sushi, berättade spökhistorier och såg på skräckfilm.
Riktig höst-stämning, och fy vad rädda vi var. The Strangers och en granne som knackar på dörren är nog ingen bra kombination.

Kommentarer
Postat av: Zellmann

De va najs;) Sushin blev jättegod! Jag gick och snodde från resterna i kylen hela dagen efter!;)

2011-10-31 @ 13:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0