When routine bites hard, and ambitions are low


lite stressigt i skolan just nu. Börjar närma oss slutet av första året på gymnasiet och det känns helt jävla underbart! Ettan har gått så otroligt fort, jag har till och med glömt bort hur jag kom så nära folket i min klass. Nu är det endast franska projekt, matte NP, Tema 3 uppdrag, slutprov tema 3 och engelska redovisning kvar av dessa 33 dagar. Jag har även räknat ut att det endast är 19 skoldagar kvar för oss i och med att vi har ledigt några dagar.

 Idag har det inte hänt så mycket mer än att jag och min grupp har bearbetat vårat uppdrag i Tema 3. Varit på stadsbiblioteket och lånat massvis av böcker, ätit supersurt hockeypulver, haft introduktion av franska projektet, köpt mig en kjol, ett par skor och finfina örhängen som föreställer små djur. Nu ska jag se på eurovision kvalet och lite senare lite engelska-plugg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggg

2011-05-14 @ 12:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0