På en lördagsmorgon

Namn: Carolina Mis
Piercingar: Jag har ett i vardera öra.
Tatueringar: inga än så länge.
Längd: 177 cm.
Skostorlek: 40
Hårfärg: Är mörkbrunett naturligt, nu mer lite blondt.
Fräknar: Jag brukar få dem på näsan i sommartider.
Motto: det vet jag inte riktigt.
Kär? nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Jag hade inte tackat nej till att bo i en vacker, vit och stor lägenhet med högt till tak, med långa franska fönster. åh så fint
 Tycker du att du är attraktiv? det kan jag tyvärr inte påstå.
Vilket schampo använder du? Just nu använder jag elvital total repair, mitt hår blir lätt slitet efter slingorna.
Vilken parfym använder du? Olika beroende på årstid. I höstas använde jag HugoBoss orange, vintras Forbidden rose och nu Escadas nya taj sunset.
Vad är du rädd för? Sjukdomar, kan se mig själv lite som en hypokondriker ibland.
Gillar du att tvätta? Nej, men ibland.
Gillar du berg- och dalbanor? ja gud ja.

Senaste…
Filmen du hyrde? oj, det var länge sedan. Skulle tippa på "the stepfather" helt ok film.
Filmen du köpte? A Goofy movie. min absoluta favoritfilm när det gäller Disney.
Låten du hörde: California English - Vampire Weekend.
Låten du laddade ner? Jag gör inte sådant.
Personen du ringde? Nils skulle jag tro.
Personen som ringde dig? Therese var det nog.
TV-program du såg? Off the map i onsdags
Person du tänkte på? Lovisa. min favorit. och idag ska vi till Linköping och dansa, sjunga och hänga. 

Favorit…
Låt: Push - The Cure. Den är så extremt jävla bra bara. En sådan där låt som man aldrig tröttnar på, och introt kan vara det allra bästa någonsin.
Sak att göra: Sitta i en park med de man gillar allra bäst. Dricka, äta gott, sjunga, musik. underbart!
Sport: Sport är inte riktigt min grej, fick jag välja hade jag sagt golf.
Dryck: Stockmos päroncider. funkar alltid.
Kläder: jag tycker om allt som går i färgerna vitt och blått, prickigt är också fint.
Film: Control tror jag.
Bil: Volvo, nej men bilar. alltså nae.
Serie: The Nanny som jag tittat på varje morgon i snart 5 år nu. helt otroligt bra. Sen går man och längtar till tisdagarna då Desperate Houswives visas som jag följt sedan starten 2005. Gud det tar ju aldrig slut! På onsdagarna sitter jag bänkad framför Grey's anatomy tätt följt av den nya serien Off the map. hiskligt bra.

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Ja, många gånger.
Gråtit över en flicka? det har jag också.
Ljugit för någon? när jag var yngre ljög jag rätt mycket.
Varit i slagsmål? om man inte räknar med olivia så nej.
Blivit arresterad? Nej.
Träffat någon från internet IRL? haha. ja det har jag gjort. Jag var 14 år, Vi hade snackat hur länge som helst på internet och så träffades vi i Säfsen 2009. jag minns hur nervös jag var och senare under våren samma år blev det vi. Inte säker på om jag var kär på riktigt men det var ändå fint på något sätt.

Antal…
Gånger du varit kär? inte så många gånger. skulle tippa på 2 gånger?
Gånger ditt hjärta brustit? två
Hjärtan brustet på grund av dig? dels.
Tjejer du kysst? ungefär alla mina tjejkompisar i 6an. herre gud.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? jag går ju bara första året på gymnasiet så ja, ungefär alla mina vänner från grund har jag kvar.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? ganska många gånger. mest för resultat och en och en annan artikel.

Senaste…
Boken du läste? Måste ha varit The curious incident of the dog in the night-time.  
Personen du fick e-mail av? Jag kollar aldrig min e-mail. Bara min skolmail och då var det nog min engelskalärarare som skickade senast, att jag inte behöver göra sista uppgiften.
Personen du fick brev av? Oj, det var länge sedan. Skulle tro mormor.
Personen du fick sms av? Lovisa. om ikväll
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår kväll +oscar.
Saken du köpte? Jag köpte mig ett par vita söta strumpor från Indiska. 3 guldtior gick dem på. hur fina som helst.


Kommentarer
Postat av: lovisa

fina du<3

2011-05-28 @ 12:29:18
URL: http://takeoffyourcolours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0