Så kyss mig, kyss mig. Är det på riktigt eller drömmer jag? All oro som du har


Idag gick jag som sagt barbent iklädd mina puderrosa och prickiga shorts från hm och till det.. kavajen.
En av de finaste måndagarna än så länge.. oja. Vaknade så sent som efter klockan nio, åt en ostmacka och drack massor med juice på trappen i solen. Tog en lång dush och lyssnade på The naked and the famous. Bussen gick halv 1 och jag visste att jag skulle komma för sent till lektionen men jag brydde mig inte, för det var det värt. När vi slutat gick vi ner mot staden för lite fika och häng på Wayne's idag igen. Efter det tog jag bussen hem, träffade på felix som jag för övrigt saknar väldigt mycket. När jag kom hem vid femtiden satte jag mig tillrätta på altanen med Håkans PS. lycka till ikväll i ena handen och en penna i den andra. Här ska skrivas engelska redovisning om Håkan. Helt otroligt hur tagen man blir av den underbara boken. Underbara Håkan.

Kommentarer
Postat av: vickan

världens snyggaste carolina!

2011-05-11 @ 19:27:40
URL: http://victoriaarkin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0