Punching in a dream


Idag har jag varit kvar i skolan till halv 5. mestadels för att nils inte ville gå till bussen ensam.. Men även för lite feedback på franskan som jag nu måste göra många ändringar på tills på fredag då den ska vara redovisad. Den här veckan är full av plugg och de två närmsta likaså. Fick nyss reda på att den sista veckan vi har i skolan kommer endast bestå av kompletteringar, vilket innebär att vi inte har något alls att göra i skolan då. Men, åter till denna händelserika vecka. Måndag-Franska WS feedback, träna. Tisdag-Novellskrivning på plats, upptakt tema3. Onsdag-Engelska NP (skriva), orientering i vrinnevi. Torsdag-Franska NP (hör), NK-prov. Fredag-redovisning steg9 franska. Lördag-Lagfest för Johanna, Lokalfest Gjuteriet. Skulle inte förvåna mig om jag var lite halvdöd i slutet av denna vecka. vi hörs! pluggtime

Kommentarer
Postat av: anna engström

Tacktack vad glad jag blir!! :)

2011-05-03 @ 00:27:52
URL: http://annaengstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0