Norrköping kvällssol


Halv 6 ungefär gick jag till Wayne's där Johan, Måns, Andreas och..

Sanna satt och gassade i solen...

Några minuter senare tittade fin-johanna förbi..

Sanna & Johan åkte hemmåt och vi andra fortsatte gå mot vasaparken..

och vände vid första anblicken..
 
Det var ett sånt bra glassväder så vi gick vidare till Halvars istället..
Den här bilden blev så fin tycker jag..


Vi hittade ett perfekt ställe där det inte blåste någonting!

Efter glassen gick Andreas och Johanna hemmåt, jag & Måns gick vidare mot kärleksparken..

Där hittade vi Tilda, Lovisa, Olivia och Oscar..

Tildisen var söt som alltid, fina ringar i öronen hade hon också..

Vad gör man inte för lite sol? efter att ha klättrat upp för brandstegen gick jag och måns en liten promenix i kvällsolen och tog sedan 20:05 bussen hem till svärtinge. fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0