Eurovision song contest, düsseldorf


En fin bild jag knäppte igår med lovisas kamera. Notera att här hade precis sängen brakat!
Det var en fin fredag igår även fast jag var dödligt trött i princip hela dagen. Kvällen invigdes i med lite parkhäng och avslutades hemma hos lovisa med eruovision song contest på högsta volym. Vi var så extremt taggade och spända, saade låg ju bland top tre under hela röstningen, detta ledde till en trasig säng och glädjetjut. haha! Kom hem halv 2. somnade halv 3. Jag hade varit vaken i 48 timmar vid detta tillfälle... Idag har jag endast pluggat idrottsuppdrag och NK. Nu sitter jag, olivia och manfa och kollar på Harry Potter och de vises sten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0