X's for eyes. Polaroid minds. Love without lies


idag har jag spenderat i princip hela dagen framför min dator och lyckats fästa blicken på klockan vid lite smått anmärkningsvärda klockslag som 13:37 idag när jag skypade med susanna, eller 21:21 idag när jag precis beslutat mig för att förflytta mig till soffan för att se bröllopsfotografen på fyran. 23:23 när jag satt och grubblade över livet och 00:00 när det plötsligt slog mig att jag inte gjort ett dyft idag mer än att studera växthuseffekten och dess konsekvenser. hejdå alldeles för icke-händelserika söndag och hej kanske en fin måndag?

Kommentarer
Postat av: sanna

susanna....

2011-03-14 @ 09:20:49
URL: http://echelon.webblogg.se/
Postat av: olivia

hahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahah

2011-03-14 @ 13:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0