tillbakablick


Rotade lite bland bilder från -09. tänkte visa er hur jag såg ut för ca 2 år sedan. mörkhårig, likadan?
åh idag är det torsdag, vilket innebär fredag imorgon. Den här helgen ska jag pusta ut, kanske plugga lite engelsk grammatik till testet nästa vecka. Jag och sanna har nämligen hamnat på över 4000 i rapporten till uppdraget nu och ska bara skriva klart diskussionsdelen så är vi klara! fyfan va skönt, det är äntligen över. Igår skrev jag klart min engelska analys på 3A4 idag tänkte jag tvångläsa lite ur Raskens, FY fan det måste vara världshistoriens sämsta bok. Idag var jag förresten på jobbintervju för Scandic, gruppintervju rättare sagt. trevligt folk, blev dock lite besviken på det som skulle vara en intervju så hejdå sommarjobb? imorgon blir en fin dag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0