Bara lite svar..

 

adrian om Fråga mig !:
vilken ägodel skulle du aldrig kunna klara dig utan?
-Denna fråga var svårast av de alla. Bara just en ägodel är svår att nämna. Jag skulle vilja säga min lilla ljusstake som har en form av ett hjärta. Den står i mitt fönster och varit med i många år. Jag tycker inte om mörker och låter den få vara tänd nätterna ut. Ett mirakel att alla lampor fungerar ännu, alla förutom en.

sofie om Fråga mig !:
är du intresserad av någon just nu?
-Jag skulle inte svara nej på den frågan.

Lisa om Fråga mig !
:
roligaste som hänt denna månaden?
-att ha fått lära känna nya människor.
vilka länder har du vart i?
-Jag har varit i Kroatien hur många gånger som helst, jag har varit i Portugal & Finland ett flertal gånger, Tyskland, Italien, Österrike, Slovenien och i England (om det räknas att ha bytt flyg några gånger i London Stansted.)

Anonym om Fråga mig !:
Favorit låt med Håkan bråkan (Hellström) och övrig tips på musik nu ? :)
-Hmm, svårt. Den absoluta favoriten av de äldre låtarna måste nog vara ”Aprilhimlen” eller ”kom igen Lena!” den funkar ju alltid. På den nya skivan tycker jag klart bäst om ”Man måste dö några gånger innan man kan leva”. Tips på ny musik, njaa.

ä om Fråga mig !:
hur går det på kärleksfronten?
-det pendlar mellan bra och dåligt.  
favorit-sångare?
-Ezra Koenig
spelar du något instrument?
-Nej det skulle jag inte säga. Jag kan några standard melodier på pianot.
har du skadat dig någon gång?
-Inte självmant, men jag har brutit min lilltå en gång. på 3 ställen dä ni!
nämn en vän (motsatta könet) till dig som kan precis allt om dig.
-oj, jag skulle säga Dennis. Sedan vet mina killkompisar i klassen i stort sätt allt om mig.

Anonym om Fråga mig !:
saknar du dennis?
-irriterande fråga.  jag saknar det fina vi hade, ja.

Lisa om Fråga mig !:
Hur ser dina drömmar ut?
-drömmar inför framtiden? vet inte riktigt hur du menar. Men jag tänker inte mycket på framtiden. Jag tar dagarna som de kommer oftast.

Madde om Fråga mig !:
Bra betyg nu och bra betyg när du gick ur nian?
-Jag hade bra betyg i nian. När jag började på kunskap sänkte jag mitt betyg i många ämnen.
Favorit film?
-Jag tycker om tecknade filmer, jag tycker väldigt mycket om Mulan, Mästerdetektiven Basil mus och Goofy movie. Jag tycker om skräckfilmer, jag tycker om romantiska filmer, komiska osv. En favorit är When a stranger calls, den kan jag se om och om igen. My sisters keeper är en fin film.
Hur ser en perfekt dag ut?
-Vaknar bredvid någon jag tycker väldigt mycket om och låter bara dagen vara som den kommer. Kanske spendera hela dagen på ett mysigt fik och en chailatte.
Skulle du vilja jobba på donken?
-nej absolut inte.


Anonym om Fråga mig !:
vilka är dina favorit bloggare?
-mina vänners bloggar. bl.a. Adrians, Sannas, Lovisas, Josefine&Jennys, Olivias.

icke namngiven om Fråga mig !:
Vad kallar man en kaffepaus i en tefabrik?
-det är en fråga jag ställer mig ungefär varje dag.
Vilken gravsten skulle du välja?
-en som inte är så stor. den ska ha guldiga kanter, vara gjord i marmor, ha ett tryck ingraverat i äkta guld där det står you’ll never walk alone!!!!
Kan du hantera ett hagelgevär bra?
-det uttalar jag mig inte om här i bloggen.
Har du provat amfetamin många gånger?
-ett tjugotal gånger
Vilket träd skulle du vilja vara och varför?
-jag skulle vilja vara ett bonsaiträd, för att de har långa armar.

Nisse om Fråga mig !:
Marinara eller F13? Motivera gärna ditt svar!!                                                                                        
-F13 är och kommer alltid vara bäst. Gubben som står i kassan till Marinara döljer något, han må vara pedofil också. Pizzorna (vezuvion) är äcklig och smakar bara ost. F13 har underbar personal som ger oss klubbor varje gång vi är där. och underbara pizzor med den fylligaste smaken!!!!

Nisse om Fråga mig !:
Använder ni sugrören ni fick av mig och grabbarna någonting eller ligger dom bara och sammlar damm ?
-de används flitigt varje dag, likaså kortleken

Klara om Fråga mig !:
hur kommer det sig att du bytt musikstil på ungefär en vecka?
-hur kommer det sig att du har fått för dig att jag bytt musikstil på en vecka? Jag har en blandad musiksmak men den största frågan: varför bryr du dig?


Kommentarer
Postat av: adrian

du uttalar dig inte om du kan hantera ett hagelgevär, men amfetaminet kan du vara öppen med?

2011-03-15 @ 01:08:59
URL: http://halses.webblogg.se/
Postat av: Evelina wärendh

säljer du biljetter till royal white night? :)

2011-03-15 @ 10:49:03
URL: http://eveliinawarendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0