Kärleken tar slut från kyss till kyss




Lite seg uppdatering, här är några bilder från de senaste dagarna. 
I fredags lagade vi mat hos lovisa och såg the prestige som för övrigt var extremt bra.
och igår satt jag i kärleksparken i 4 timmar med en bunt fina vänner,
det var mysigt för det småduggade lite och vi alla kröp ihop under våra paraplyer.
Lovisa sov hos mig, idag har vi pratat emmaboda och tittat på regnet som har öst ner i princip hela dagen.
Ikväll ska jag fika med några flickor på Skafferiet.

Kommentarer
Postat av: jenniii

haha jag visstet!! endast för att få er att reagera hihi, puuss <33

2011-06-19 @ 19:29:26
URL: http://twoisbetterthanone.blogg.se/
Postat av: Anonym

önska jag hade en sådan hatt. dem är riktigt coola!

2011-06-20 @ 11:16:33
Postat av: Anonym

ja visst är dom :pPPPpPpPp

2011-06-20 @ 23:58:44
Postat av: Anonym

vart kan man köpa dessa fina hattar?

2011-07-10 @ 21:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0