Lite Sommarplaner


Livet leker, det var ett tag sedan jag skrev det. Men ja, ungefär så känns det nu.
För min sommar har precis börjat och jag har hundra bra saker att göra på lovet!
Som att spendera 3 dagar på Getterö med släkten för att fira midsommar, åh det är så vackert där ute.
Vi åker dit redan nu på torsdag och när vi kommer hem på söndagen måste jag snabb-packa en ny väska
för på måndag åker vi till Kroatien och det ska bli så himla kul, är så extremt pepp!
När vi kommit hem från Kroatien väntar en blank vecka med lite småsaker hemma i Nkpg,
som att se Those dancing days, Billie the vision & the dancers och Armand Mirpour. 
Den 27 juli sticker jag, olivia och Lovisa ner till Småland och spenderar 4 dagar på Emmabodafestivalen
och vi kunde inte vara mer pepp. finfinfinfin sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0