Yoghurt med varma hallon & kalamataoliver


Väckarklockan ringde redan 07.00 imorse, då far jag in till staden för en tidig klipp och färgtid. Resultatet blev KORT och jag tycker om det! kapade 1 dm. Så har jag köpt mig en brassestol till Emmaboda. Igår hann jag inte ens blogga eftersom jag var i stan hela eftermiddagen till sent på kvällen, fix och trix och fy tusan va jobbigt det var! Nu ska jag laga mig lite mat. Imorgon bär det av mot Emmabodafestivalen! pepp pepp pepp

Postat av: Hanna
En fråga bara, varöfr ser dennis hulls blogg ut som din?
svar: haha, kanske för att det är jag som fixat den!

Kommentarer
Postat av: Nicole

fina bilder!

2011-07-26 @ 12:47:20
URL: http://niic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0