What seperates me from you


usch vilken jobbig skoldag detta har varit, och onödig. har hål i ca 5 timmar varje torsdag vilket är riktigt onödigt med tanke på att vi har franska kvart över tre på denna dag. Vi hade kemi föreläsning idag i sammanlagt två timmar, det är också onödigt eftersom att jag absolut inte tänker läsa något av No ämnena i framtiden, grunderna intresserade väl mig på högstadiet, det räcker liksom nu. Ikväll ska jag kanske skriva klart mitt kulturarvsarbete som ska vara klart imorgon, lämnar troligen in den på måndag.. taggar lite inför helgen!


Kommentarer
Postat av: Nirmela

Svar: haha jo, men kan säga att han går i 3an på min skola. :)

2011-01-20 @ 20:37:00
URL: http://lostinstereo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0