STOCKHOLM CENTRAL


när vi anlände till hotellet vid 12 igår, exalterade som attan..
   min och olivias utsikt från vårat fina rum..

några minuter senare vandrade vi uppför drottninggatan där vi fastnade i en stor beyond retro butik, fann mig en söt kjol..

   när vi kom hem igen vid 5 tiden fanns det morgonrockar, tofflor och lite andra förfriskningar på rummet..


senare blev det 3rätters på hotellets resturang Aquavit sjukt jävla gott..

och efter maten blev det avkoppling till max, haha eller inte. frös ihjäl i 8minusgrader (33grader i poolen)..

imorse fick jag i mig en underbar hotellfrukost och tchillade lite för mkt på rummet..
 
redan vid 12 checkade vi ut, jag och olivia tog en taxi till Gallerian, därefter sergelgatan och till sist..

Stureplan och underbara Urban Outfitters där jag köpte mig en vacker clutch med fjäderimitation..


vid 5 drog vi tillbaks till hotellet för att hämta våra väskor och sedan vidare till centralstationen..

haha, söt-borran-på-tåget-hem..
fick med mig en hel del från resan, bilder på det jag köpte kommer imorgon! checka!


Kommentarer
Postat av: sanna

jag ska leeettt checka! kan ju fanimej inte missa;)

2011-01-04 @ 23:39:48
URL: http://echelon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0