Utkast: Jan. 3, 2011

jag måste bara säga att facebook är fanimej mitt liv. Jag har suttit som fastklistrad framför datorn i timmar varje dag på lovet. SINNESSJUKT, och mitt nyårslöfte är faktiskt tro det eller ej, datastopp! datatid för facebook och annat i högst 1 timma varje dag. INGET MER, och mitt andra nyårslöfte är att börja träna på riktigt vilket innebär:
20 sittups och 10 armhävningar varje kväll, friskis och svettis TRE gånger i veckan utan undantag, tessi och sanna are u with me?

 


Kommentarer
Postat av: sanna

JAG ÄR MEDDIG!! då är det fanimej skärpning. och så skippar vi godis så gott som det går!

2011-01-03 @ 22:45:44
URL: http://echelon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0