Soon i'll be gone

har inte pluggat ett skit idag, fast jag egentligen hade behövt/kunnat börja på kulturarvet som ska vara klart nästa vecka meen ingen brådska, har ju franska redovisningen och matte projektet innan det liksom!? och jag har egentligen religionsprov MVG-del nästa vecka också? som jag inte tänker göra, är nöjd med VG. Sen är jag lack på alla som ska göra MVG prov på samhällskunskapen. Jag får inte göra det eftersom att jag bara fick godkänt på skiten. bajskorvar.. imorgon slutar jag 12.05 prisar kunskap när det gäller "inte obligatorisk tid". aaah

Kommentarer
Postat av: MEREI

- älskar din header!

2011-01-11 @ 00:29:05
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0