Oliver Sykes

r om MASSIVT:
nyfiken.. hur ska en kille se ut för dig? alltså då menar jag bara utseende

bra fråga. måste säga att utséendet är ju det första man lägger märke till hos en kille. Fast insidan är ju det viktigaste egentligen. Han måste ha en fin personlighet, en snygg kille med kass personlighet gör honom liksom "ful" på något sätt, fast innuti. Åter till frågan då.. ställer inga krav diräkt men har ett stort tycke för den här sk. skate looken på killar. och då menar jag verkligen inte klädsmaken, men liksom utséendet, kroppen, håret etc. Typ dedär håret som i princip alla punk/rock killar har. ex alex gaskarth, matt barnes eller oliver sykes m.fl. älskar tatueringar också, har även fått upp ögonen för piercingar typ som snakebite eller i ögonbrynet, töjningar etc. fin klädstil, vilket innebär gärna tajta svarta jeans, slapp typ vit tisha, svarta kängor, kanske hängslen, kanske till och med hatt. en kille får också ha lite skägg enligt mig (om den passar i det dvs) sniggt! meeeen, en typ kombo med skate möter estet... sedan tycker jag att magrutor och ryggmuskler kan vara det hetaste som finns.. haha måste tillägga att jag tycker också om när killar har lite kortare hår på sidorna.. hahah hoppas du fick en klar bild vem du nu är..

Simon Janlöv från tantrum to blind                              Adam Gallagher                                                              Oliver Sykes


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! jag ska börja gymnasiet nästa år. jag har funderat lite mellan kunskap och haga, men eftersom jag missade kunskaps öppna hus har jag ingen aning om hur det är där, så jag undrade om du kunde berätta om hur det är att gå på kunskap, din syster kanske med skulle kunna komma med lite åsikter. det vore jätte snällt, tack på förhand!

btw bra blogg:)

2011-01-18 @ 13:28:04
Postat av: J

Finns inget snyggare!

2011-01-18 @ 22:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0