Dom var bara kids


svarta jeans från cheap monday, transparent linne från monki och till det en svart transparent skjorta från hm.
När jag sanna och olivia vandrade hem till henne idag kom vi på att vi blivit mer "äh-de-gör-inget-sånt-som-löser-sig-flickor" haha de är faktiskt sant. Jag känner inte den där tvångskänslan längre när det gäller skolan etc. Kanske inte är så bra, men jag gillart. Idag har vi haft en rolig svenska lektion med redovisning inför klassen, basgruppsfika amnam och matematik. Slutade 12.10, tog spånkan hem till sanna och hade det mysigt. Vi åt kycklingnudlar framför 500 days of summer nersjunkna på en varsin stol i köket hah! kommer till friskis och ska boka glatt. "ej tilgängligt" och vi var där 20 minuter innan passet började, så har det varit i TRE DAGAR NU för oss. funderar starkt på att sluta träna helt! NI NYA SOM SKA BÖRJA TRÄNA PÅ FRISKIS... SNÄLLA GÖR INTE DET, DET ÄR FUCKING 1000 MÄNNISKOR VARJE DAG!

En till extremt irriterande sak är att min franska lärare Annukka har satt in min och sannas redovisningar på fredag när vi egentligen skulle ha kompledigt för att vi var på öppet hus på en lördag!? lika fan måste man gå upp på morgonen för att sedan sätta sig på en buss bara för att redovisa i 5 MINUTER?? ARG


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

haha det är ba mycket folk nu i början för att alla har massa nyårslöften om att bli smala å gå ner i vikt å börja träna ;-) friskis är ju skitbra haha!

2011-01-12 @ 21:57:25
URL: http://orlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0