Så sött och gott de é


Se så fint det är med virkat, i sommar ska jag strosa runt i något liknande.
åh gud, varför kan jag inte hitta den här ta-tag-i-saker-känslan? jag orkar inte bry mig, får jag G på idrottsprovet imorgon blir jag glad. sumpar jag franskaredovisningen imorgon spelar det inte så stor roll, den betygsätts ändå inte. Dock känner jag ett stort behov av att plugga matematik med tanke på att delstegstestet är nästa vecka och jag kan i princip ingenting. Det blev för övrigt inget pizza hut idag, jag, nils, olivia och måns förflyttade oss från skolan till EH istället för en massa idrottsplugg. Imorgon kommer jag troligtvis bo i historiaboken hela dagen, prov på torsdag, blää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0