You used to be so pretty but now you're just tragic. Believe in something, you're full of horse shit

Igår åkte jag, mor, far och Olivia till St George på en liten spontanmiddag sådär innan nyår. Senare under kvällen blev vi hembjudna på ett "pre-new year's eve" (som Nils kallar det) hos Måns. Vi drack vin, spelade spel och pratade en massa strunt. trevligt.
Idag är det den absolut sista dagen på år 2011. Ska inte vara sådär kliché och skriva att "det här året får ju aldrig ta slut, och det vill jag inte". Nej, att det blir ett helt nytt år gör mig faktiskt inte så mycket. För det känns ju knappt, att det är årsskifte menar jag, det gör det väl ändå inte. Idag ska jag i alla fall fira in det nya året hemma hos Tilda och det ska bli himla kul.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh, du som är.

2012-01-01 @ 19:52:56
URL: http://smutser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0