You twist and tore our love apart

Det har hänt ganska mycket de senaste dagarna. fast ändå inte, fysiskt sätt.
Jag har fått mitt allra första VG i matematik, fortfarande i chocktillstånd.
Jag behöver inte skriva slutprov i Naturkunskap, VG i slutbetyg.
Måste skriva slutprov i Geografi A för att "nå mitt mål"(fan:P)
Igår var jag och julhandlade med Nyman, köpte tre finfina klänningar för trehundra kronor,
julklappar till mig själv. hehe. Jag har även gått och blivit sjuk, halsont ajaj.
Serge Gainsbourg är typ världens bästa.
Gräver ner mig i Woolf's Mrs Dalloway och tänker att jag lever i London, efterkrigstid på 1920 talet, klädd i grön sidenveckad aftonklänning, filosoferar bland grönsaker och tycker att män är själviska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0