Julafton 2011

Dagen började så tidigt som klockan 10 på morgonen med traditionell julfrukost med farbror, kusin och deras familj.

Cissi var så himla fin i håret tyckte jag.
Olivia fick dessa söta plastdjur i form av rådjur från mig.
och jag fick den här otroligt fina jordgloben av henne.
När klockan slagit fyra var alla gästerna på plats och julmaten serverad, mums.
och så kom tomten..
igår var en fin dag. En av de bästa julaftnar vi haft här hemma.
19 släktingar. ca 100 paket. 100 köttbullar. 1 tomte.
Jag fick så himla mycket fint som ni kanske kan få se snart.
Bland annat en massor med brabra böcker Processen, Doktor Glas & Ulysses. Så nu kommer jag antagligen insnöa mig tillsammans med mina böcker hela vintern. Nu har jag även råd att köpa biljett till Hultsfredsfestivalen i sommar. fin julafton

Kommentarer
Postat av: Emmy

Doktor glas, är bäst bäst. Mycket bra helt enkelt

2011-12-26 @ 12:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0