Sur jävel

Då sitter man här igen och surar över vädret, över att man inte sitter i campet på Emmabodafestivalen, över att jag fick tvätta rent tältfan idag igen, över att man inte kan få äta mat utomhus utan att flughelveten invaderar, över att sommarlovet är slut om knappt två veckor, över att vi har "upprop" i 30 minuter den 18:e på skolan, över att jag är totalt jävla pank, över att jag har cphosta, över att det ringer hela tiden, över att yoghurten var slut, över att mitt rum ser för jävligt ut, över att pappa sågar med en jävla sticksåg varje minut på dygnet, över att min äckliga granne öppnar sin gnissliga dörr för att sedan sitta där på trappen, röka och stirra på oss, ja men mest av allt för att just sommaren snart är slut.

Men nu kom mamma och frågade, "vill du tjäna en hundring?" blev genast på bättre humör! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0