Småprickigt


Lovisa var småprickig när vi kom till henne igår eftermiddag.
Jag kan börja med att berätta för er hur extremt kul jag hade det igår och inatt. Drog till lovisa redan vid halv 4, lagade mat, sprang upp och ner, dansade och ramlade omkull(syftar på dig olivia), sjöng och fixade oss inför lite festligheter. Vi tog halv 8 bussen till staden med flickorna och så tog vi spårvagnen hem till siris etta där vi dansade, sjöng och drack i en väldig värme. Det tog mig och lovisa 30-40 minuter att ta oss till Borgen. Mer säger jag inte. vi summerar kvällen med ordet underbar tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha helt galet!!!!!

2011-04-03 @ 13:32:25
URL: http://takeoffyourcolours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0