Jag svarar på lite frågor

Lisa  ([email protected]) om Fråga vad du vill!:
varför bytade du header? den andra var ju så fin!!
trevlig blogg förresten :)
svar: Jo jag har nämligen haft den förra headern i över ett år nu och kände att det var dags för en liten förändring. Personligen gillade jag inte den förra så mycket. tack så mkt!

Owe om Fråga vad du vill!:
Gillar du tomater? Själv är jag allergisk..
svar: Jag ÄLSKAR tomater. jaha.. synd om dig

Anonym om Fråga vad du vill!:
är du oskuld?
svar: Denna fråga måste ha kommit upp säkerligen ett tiotal gånger. och nej jag är inte oskuld

Frida om Fråga vad du vill!:
du är snygg
hur många gånger har du varit kär?
skulle du vilja vara kär idag?
saknar du någon nu?
världens mest känslosamma låt?
varför tog det slut mellan dig och din förra kille?
svar: Tack så mycket! Jag har varit kär 2 gånger, en av de gångerna var jag tokkär. Jag skulle jätte gärna vilja vara kär just nu ja, den känslan är så obeskrivligt fin. Jag saknar väldigt många personer. Oj, världens mest känslosamma låt.. den var svår! finns så många, no time for us med broder daniel, skinny love med bon iver, aprilhimlen med håkan, Hide and seek med Imogen heap, den döda vinkeln med kent, down by the water med the drums, fix you med coldplay(gråtlåt), This years love med david gray, I will love you med Fisher(gråtlåt) varför jag valde just dessa är därför att de har ofta varit min räddning vid svåra perioder, då jag velat gråta ut eller bara tänka bort allting. Varför det tog slut mellan mig och Dennis vill jag inte ta här i bloggen, jag kan säga att vi båda förändrades och det avspeglades i vårat förhållande på olika sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0