Jag har gått här i tjugo år snart, men med en K-pist är det svårt att diskutera


Gustaf Norén får stå för dagens ögongodis
Idag är det söndag. Jag har inte pluggat någonting idag, det känns bra att för en gång skull få en liten ynka dag ledigt. Uppdraget och alla föreläsningar har gett mig migrän, så det här behövde jag. Jag och olivia har inte gjort ett dyft idag, vi har kollat på I rymden finns inga känslor och PUSS. konstig film, puss alltså. Nu ska jag träna lite, imorgon ska jag fika med mina fina flickor.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Hejsan, vill bara tipsa om min nya blogg jag haft uppe i endast en vecka, du kan läsa om allt mellan himmel och jord, exempel om musiktips,kändisar,mode, trender, smink, hår, min sjukdom mm.



//Kristinis!

2011-04-04 @ 00:19:52
URL: http://Finest.se/Kristinis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0