+

Anonym om Nu är du ute och cyklar:
vem klipper din lugg och hur lyckas du hålla den så fin och rak utan att det ser ut som en slickad katt?
svar: haha! jag klipper min lugg själv eftersom att jag vet hur jag vill ha den, en frisör lyckas oftast klippa för kort eller bara helt fel när det gäller min lugg. Lyckas hålla rak & fin.. ehm, tack antar jag! som tidigare nämnt klippte jag lugg för väldigt länge sedan, därför är min lugg inte så bångstyrig som den alltid blir de första månaderna, utan den har blivit tjockare och mitt hårfäste ligger bättre nu. tro mig, det såg för jävligt ut till en början, den krånglade hela tiden, ville inte vara rak, ville dela sig osv. Jag plattar med vanlig plattång.

Kommentarer
Postat av: emelie

hej! jag undrar om du vill gå in på min blogg, och kanske svara på deet som jag har lagt upp?

skulle vaara jätte roligt för mig! :D



Puss!

2011-04-07 @ 19:24:05
URL: http://dragit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0