Matematik från A till E

veckan har gått otroligt snabbt. Imorgon är det fredag! tror nog jag drar till katrineholm efter skolan imorgon. Idag har vi haft engelska kom-pass, tema föreläsning om typ grekiska kulturer i några timmar som för övrigt var sjukt intressant, franska muntlig redovisning som gick bra! och idrotts teori. Tog en fika på E.H med Sanna, Petter och Dennis efter skolan. Kom hem sent som vanligt och nu har jag ingen tid för att plugga, fast jag MÅSTE börja på min krönika idag. Gärna några tal i matteboken också.. puss


Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: okejokej, ja har spelat innebandy ett bra tag nu men slutade förra veckan så har precis börjat igen kan man säga, men än har ja bara gått på aerobic, men ja gillar stationsgympan också, som ja gick på innan ja började innebandyn :) okej fika e så mysigt! :D

2010-09-16 @ 21:03:41
URL: http://jenniferbonander.blogg.se/
Postat av: jennifer

sv: självklart innebandy proffs ;)) haha. okejokej, va e pulspass? finns inget sånt där ja bor :( ja testa på aerobicen, de va kul som ett vanligt pass men man satte ihop alla övningar till en typ eller va man ska säga, så man måste tänka mkt med! :)

ja, prövat mocha latte någon gång? :D

2010-09-16 @ 21:15:21
URL: http://jenniferbonander.blogg.se/
Postat av: Lovisa

ja de tkr ja verkligen!!! kan dock inte imorgon, såg att du inte heller kunde då...på lördag kanske jag ska på bio med klassen :/ på söndag fyller freppe år...men vi får hitta lite tid ändå!!<3

2010-09-16 @ 21:20:13
URL: http://takeoffyourcolours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0